УКР
УКР
13.07.2016 15:48
Поділитися

ICTV запускає нову промокампанію: «Надзвичайні новини» – класика жанру

0

З 13 липня в ефірі телеканалу ICTV стартує нова промокампанія інформаційної програми «Надзвичайні новини». В основі креативного рішення ролика – через метафору показати головну місію проекту: «Життя сповнене хаосу. Глядач не почує музики подій, поки не розставлені акценти. «Надзвичайні новини» – ключ до інформації, класика жанру».

 У головній ролі були використані музичні інструменти, які відображають почуття людей в екстремальній ситуації. Для цього була обрана драматична і напружена композиція, яка «оживає» на клавішах і струнах музичних інструментів, а спалахи електрики і полум’я підсилюють відчуття небезпеки.  

 

 

Зазначимо, що резонансність програми і популярність серед глядачів підтверджує позитивна динаміка показників проекту. З весни 2016 року частка «Надзвичайних новин» виросла на 20%, а середня частка за липень складає 8,36% за аудиторією 18-54 50 тис.+. Більше того, за 12 липня програма показала частку 10,05% за комерційною аудиторією каналу, що стало рекордом за 2016 рік. Команда «Надзвичайних новин» не збирається зупинятися на досягнутому й надалі працюватиме над якістю контенту, а відповідно – підвищуватиме інтерес з боку глядача.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

13.07.2016 15:48
0



Топ відео

    Поки що немає матеріалів ...

Гарячі матеріали

    Поки що немає матеріалів ...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: