PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=
УКР
УКР

ICTV запускає нову промокампанію: «Надзвичайні новини» – класика жанру

0 - 0

З 13 липня в ефірі телеканалу ICTV стартує нова промокампанія інформаційної програми «Надзвичайні новини». В основі креативного рішення ролика – через метафору показати головну місію проекту: «Життя сповнене хаосу. Глядач не почує музики подій, поки не розставлені акценти. «Надзвичайні новини» – ключ до інформації, класика жанру».

 У головній ролі були використані музичні інструменти, які відображають почуття людей в екстремальній ситуації. Для цього була обрана драматична і напружена композиція, яка «оживає» на клавішах і струнах музичних інструментів, а спалахи електрики і полум’я підсилюють відчуття небезпеки.  

 

 

Зазначимо, що резонансність програми і популярність серед глядачів підтверджує позитивна динаміка показників проекту. З весни 2016 року частка «Надзвичайних новин» виросла на 20%, а середня частка за липень складає 8,36% за аудиторією 18-54 50 тис.+. Більше того, за 12 липня програма показала частку 10,05% за комерційною аудиторією каналу, що стало рекордом за 2016 рік. Команда «Надзвичайних новин» не збирається зупинятися на досягнутому й надалі працюватиме над якістю контенту, а відповідно – підвищуватиме інтерес з боку глядача.

13.07.2016 15:48
0 - 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору