УКР
УКР

«Надзвичайні новини». Укрзалізниця нав’язує своїм пасажирам чай

0 0 - 0 0

Укрзалізниця нав’язує своїм пасажирам чай – до таких висновків дійшли у антимонопольному комітеті України. Експериментально з 2010 року вартість напою стали включати у вартість квитка. Але люди жаліються – їх у касі про це не питають і часом за чай доводиться платити двічі.

На чайний гачок потрапив наш колега, Олег Ліщина, коли їздив у відпустку. Лише у потязі журналіст помітив, що йому продали квиток із двома склянками чаю. При чому касир під час оформлення проїзного документу про напої навіть не обмовилася:

– Коли я купив квиток, я лише у потязі побачив, що чай входить у вартість квитка. Провідник приніс мені чай, але сказав заплатити чотири гривні. Я запитав: так він же включений. На що отримав відповідь – у нас не літак з безкоштовним фуршетом

Тільки на Олегові провідник нагрів руки на 8 гривень. А пасажирів у потязі – кілька сотень. До антимонопольного комітету посипалися листи – люди просять залишити їм право вибору – пити чи не пити чай в дорозі. Лариса Колісник, заступник голови АМКУ – державний уповноважений:

– Громадяни скаржаться, що під час купівлі білета до вартості квитка включається вартість чаю чи кави. При цьому, не попереджаючи громадянина, чи має він намір пити цей чай, чи хоче він його пити. Але у вартість квитка як мінімум одна склянка чаю включається.

У антимонопольному комітеті провели перевірку і дійшли до висновку, що квиток із чаєм на додачу – це пряме нав’язування послуг.  І дали Укразалізниці рекомендації. Тепер у касах центрального столичного  вокзалу чай майже не пропонують.

Якщо нечесний провідник вимагає гроші за чай, який ви оплатили у касі – варто одразу написати скаргу – радять залізничники. На вокзалах вже розвісили відповідні оголошення.

Дивіться «Надзвичайні новини» у будні о 19:25 на телеканалі ICTV! 

23.06.2012 13:35

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ